maanantai 10. elokuuta 2009

Housuja ja kankaita



Triteksiltä ostetusta ihanan jämäkästä trikoosta (ehkä Nansoa) ompelin molemmille tytöille housut. Pikkusiskon housut on Lelle-legginsit (Ottobre 6/08) ja isosiskon Saimi-swetarihousut (Ottobre 1/09). Tuohon Saimi-kaavaan ihastuin kovasti! Aika kapea malli ja menee pitkään, kun lahkeet saa käännettyä. Näitä meille tulee jatkossakin!





Ja sitten "mainos"!
Eurokankaan palalaariin oli viikonloppuna tullut merkkikankaita, mm. Michael Millerin, Robert Kaufmanin ja Barbara Jonesin.
Meille lähti näitä pilkullisia.

7 kommenttia:

Eliisa kirjoitti...

Suloiset pökäleet! Kuulin, että Trikets myy just Nanson edellisvuoden mallistoja pois. Mulla olis tuolla myös ne kankaat vielä... vieläkin ompelematta... Trikoota katselin ja mietin tytölle legginsejä.
Hienot löydöt Eurokankaasta!!

Prinsessa Pieni kirjoitti...

Kivat :D
Voi hiisi ja mä en tänään Euokankaassa ees tajunnu kurkata palalaariin.. Oliskohan meilläkin ollu.

-TIINA- kirjoitti...

Kivat pökät molemmille neideille! Täytyy vissiin lähteä käymään itsekin vaihteeksi kangaskaupassa...

Helinä kirjoitti...

Kiitos hyvän pöksykaavan vinkistä! Pitäisi alkaa tehtailemaan tytölle hoitoon trikoohousuja kun neitosen jalat on kesän aikana venähtäneet mutta inspiraatio (ja aika) on niiden osalta ollut kateissa ..

Ja superkiitos Eurokangasvinkistä :) ! Tässä onkin mennyt jo pari viikkoa ilman kangasostoksia joten alkaa vieroitusoireita jo tulemaan ;).

Annika kirjoitti...

Pitääpä laittaa muistiin nuo Saimi housut, kaava taitaa olla meille vielä suuri. Kivoja kankaita olit löytänyt :) Harmittaa, kun meilläpäin ei ole Eurokangasta lainkaan.

Minna kirjoitti...

Kiva kuulla tuosta Saimi-kaavasta. Itsekin sitä joskus tuumailin, että vois olla hyvät meidän hoikalle tyttöselle. Täytyy laittaa harkintaan..

~Maria~ kirjoitti...

Eliisa; juu, Nansoa siellä on, mutta muitakin kotimaisia trikoita ja joitain ihan omiakin. Mutta en minä noista kaikista muista, mitä merkkiä ovat. :)

PrinsessaPieni; mä oon nyt välillä blogeista ihastellut Eurokankaan palalaarilöytöjä, niin olen sitä alkanut tarkkailemaan. :)

PrinsessaTrio; kiitos. Mulle ei tekis pahaa, vaikken vähään aikaan uusia kankaita ostaisikaan.....

Helinä; minä tykkäsin tuosta kovasti! Ehkä himpun verran vielä kavennan seuraavia.

Ansku; pitää kyllä vielä noista kankaista sanoa, että ei ne Eurokankaassa halpoja ollut, mutta näkipähän livenä ennen ostamista.

Minna; suosittelen juu!